[WINNT] Płytka Video DVD Odcinki -> Na Kompie ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Płytka Video DVD Odcinki -> Na Kompie ?
From: Olekx <Olekx@sfs.pl>
Date: Fri, 25 Jul 2014 00:30:22 +0200
Mam płytkę "Allo Allo" legalną do DVD "stacjonarnego". Na płytce jest ok. 6 odcinków. Mam Win 7 64 bit.
Chcę przegrać na komp (co już zrobiłem) i zainstalowałem najnowsze:
- K-Lite Codec Pack
- MPC Home Cinema
Niestety plik .IFO jest tylko dla 1-go odcinka na płytce. Przeciągając ręcznie VOB-y na odtwarzacz, mam dziwny efekt, że jakby widział tylko pierwsze 6 minut. A całość składa się z 7 ok. gigowych VOB-ów... A ja dostęp mam tylko do 1 odcinka..

Jak uzyskać dostęp swobodny do wszystkich odcinków, ktoś wie ? Pewnie moje pytanie jest klasyczne, ale ja nie mam odtwarzacza stacjonarnego, a ręczne otwieranie VOBÓw daje mi dostęp tylko do fragmentów, coś tu nie gra..

Olek