[WINNT] Menager audio Realtek na płycie Asrock jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Menager audio Realtek na płycie Asrock jak?
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Thu, 10 Jul 2014 12:19:44 +0200
Jak zainstalować menagera audio Gigabyte na komputerze z płytą Asrock.

Po tym jak spaliła mi się płyta Gigabyte zmuszony byłem wymienić ją na coś co by obsłużyło mój system bez wielkich reinsatlacji. Wyborem okazała sie płyta Asrock. Niestety zarządzanie dźwiękiem jest fatalne i brakuje takich bajerów jakie były w sofcie od Gigabyte. Asrock ma podobne bajery jednak nie funkcjonują one jak powinny

Dlatego chciałbym zainstalować sobie tego menagera od Gigabyte bez instalcji sterowników które by i tak nie chciały chodzić na Płycie Asrocka.

Jak to zrobić?

  • [WINNT] Menager audio Realtek na płycie Asrock jak?, rageofhonor <=