Re: [WINNT] Legalność Office 2010 z allegro

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Legalność Office 2010 z allegro
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 8 Jul 2014 09:37:41 +0200
Dnia Tue, 8 Jul 2014 08:13:12 +0200, 666 napisał(a):

> Weź jakiś formularz urzędowy (*.rtf), np.:
> http://bip.ms.gov.pl/pl/formularze/formularze-pism-procesowych-w-postepowaniu-cywilnym/
> spróbuj wypełnić i zobacz, jak zachowuje się pod Wordem, pod Wordpadem, pod
> Lotus Symphony, pod Open Office.

Sprawdziłem. Formularz "Wzór oświadczenia o stanie rodzinnym, majątku,
dochodach i źródłach utrzymania osoby fizycznej ubiegającej się o
zwolnienie od kosztów sądowych w postępowaniu cywilnym (format RTF)" pod
LibreOffice v. 4.2.4.2 na Mincie Qiana.
Działa wpisywanie w okna, formatowanie czcionki, zapisanie wyniku. Czego
chccieć jeszcze?
Potem sprawdziłem pod XP i Wordpadem oraz MS Office2000. Wszystko widać jak
należy.
A poza tym, te formularze są przewidziane do ściągnięcia, wydrukowania i
ręcznego wypełnienia.
--
Jacek