[WINNT] Co mogłem źle zrobić ? /Windows XP SP 3, client NW)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Co mogłem źle zrobić ? /Windows XP SP 3, client NW)
From: marek.grupy@gmail.com
Date: Wed, 2 Jul 2014 12:06:50 -0700 (PDT)
Z konieczności pogodzenia nowych OS-ów ze starym NetWare 4.10 zainstalowałem
sobie XP mode w windows 7. Zrobiłem tak:

1. Windows 7 64 bit, 4 GB RAM
2. Maszyna wirtulana, współdzieląca kartę sieciową.
3. Klient NetWare 4.91 sp4

I niby działa: komputer widzi serwer,loguje się, aplikacje działają prawidowo.

Tyle, że po instalacji NwClient powinien przejąc kontrolę nad logowaniem
zarówno do stacji roboczej jak i do sieci. A tu: komputer się uruchamia jak
"normalny" windows, trzeba kliknąć ikonę "N" żeby się zalogować do sieci. Co
mogłem zepsuć ? Wyłączyłem o jedną usługę za dużo chcąc ograniczyć zużycie
zasobów przez wirtualną maszynę ? Nigdy mi się tak nie zainstalował klient NW.

  • [WINNT] Co mogłem źle zrobić ? /Windows XP SP 3, client NW), marek . grupy <=