[WINNT] Wolne kafelki gdy trzeba wybrać aplikację

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Wolne kafelki gdy trzeba wybrać aplikację
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Fri, 27 Jun 2014 21:25:12 +0200
Mam Windows 8.1, jestem zadowolony, tylko nie wiem, czemu tak wolno działa, gdy nacisnę klawisz Windows i zacznę wpisywać, to po prawej stronie zaczynają się pokazywać zainstalowane programy. Ale to bardzo wolno trwa, nie mam przecież poinstalowanych tysięcy, a trwa dłużej niż Google przeszukuje cały internet do tego odwołując się intensywnie do dysku. Z innych spraw jestem zadowolony, np. lista programów do deinstalacji, w Windows XP bardzo długo trwało jej wypełnianie, tu znacznie lepiej.