Re: [WINNT] Windows 7 + acces xp, da się?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 + acces xp, da się?
From: Jacek <ala@ola.pl>
Date: Wed, 11 Jun 2014 14:25:46 +0200
Dnia Wed, 11 Jun 2014 03:52:05 -0700 (PDT), suryga@gmail.com napisał(a):

>  > Uwierz mi, �e b�dzie dzia�a�.
> Baza została przeze mnie stworzona w sposób "okienkowy"  nie dotykałem nic w
> VB.
> Podsumowywując
> Przyjeżdżam
> Na komputerze z win7 instaluje access runtime 2007.
> Przekopiowywuję plik z bazą
> Uruchamiam bazę
> Wracam do domu

Tak.
Skoro nie używałeś VBA, to jedynie uruchomienie kwerend aktualizujących,
usuwających mogą powodować, że zostanie wyświetlona informacja o operacji
na rekordach.
Jeżeli tak się stanie, dopisz w kodzie (tym razem będziesz musiał użyć VBA)
dla formularza głównego, w zdarzeniue 'przy otwarciu' dodaj kod:
DoCmd.SetWarning False.

P.S. W dobie zdalnych pulpitów, VNC, czy innych TeamViewerow chcesz
specjanie jechać?