[WINNT] Chrome po reinstalacji systemu Windows XP? Przenoszenie zakładek

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Chrome po reinstalacji systemu Windows XP? Przenoszenie zakładek
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Tue, 10 Jun 2014 16:57:58 +0200
Jak przenieść zakładki z folderu user do folderu user.xxx?

Problem jest następujacy: Chcę przeneść stare zakładki do nowej instalacji chrome bez usuwania obecnych zakładek w nowym chromie. Tak by wszystkie zakładki z obu wersji były w tym samym folderze. Jak to zrobić?

Plik Bookmarks i Bookmarks.bak znalazłem. W notatniku widzę adresy które miałem wcześniej w zakładkach jednak nie wiem jak je przenieść do nowego pliku Bookmarks bez usuwania adresów które już się tam znajdują. Reinstalację robiłem jakiś czas temu i nie wiedziałem że te adresy gdzieś jeszcze są.