[WINNT] Jak przywrócić autoodtwarzanie pod W 8.1?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak przywrócić autoodtwarzanie pod W 8.1?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 03 Jun 2014 14:54:44 +0200
Witam,

Właśnie odebrałem aparat fotograficzny z serwisu. Wrócił ze zresetowanymi ustawieniami - w tym USB. Nie pamiętam jakie miałem poprzednio a do wyboru mam: auto / MTP / pamięć masowa. System rozpoznaje aparat jako 3 różne urządzenia w każdym z tych trybów. Dwa pierwsze to ikonka mojego aparatu oraz nazwa modelu, ostatnia opcja to symbol dysku i nazwa modelu aparatu.

Podłączyłem aparat fotograficzny do PC, pojawiło się okno wyboru akcji jaka ma się wykonywać. Nie miałem czasu na kombinowanie więc zamknąłem to okno. Teraz chciałbym zadecydować co ma się dziać lecz nie pojawia się to okno.

W panelu Panel sterowania\Sprzęt i dźwięk\Autoodtwarzanie zresetowałem wszystkie ustawienia. Nie pomogło. Usunąłem wszelkie urządzenia z panelu Panel sterowania\Sprzęt i dźwięk\Urządzenia i drukarki, które reprezentują aparat - nie pomogło.

Przestawiłem tryb USB aparatu z pamięci masowej na MTP - mogę teraz wybrać domyślną akcję ale w tym trybie nie da się usunąć z pamięci pobranych plików po imporcie więc tryb ten jest z mojego punktu widzenia jest upośledzony. Czy da się jakoś naprawić sytuację tak aby automatycznie startował import i kończył pracę usunięciem plików? Przedtem to działało.

--
Pozdrawiam
Marek

  • [WINNT] Jak przywrócić autoodtwarzanie pod W 8.1?, Marek <=