[WINNT] nie mogę przeistalować sterowników kontrolera SATA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] nie mogę przeistalować sterowników kontrolera SATA
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 01 Jun 2014 07:36:56 GMT
Potrzebuję odinstalować sterowniki do kontrolera SATA AHCI na lapku z W7.
Zinastalowane są stery Intela dedykowane do laptopa - Intel Matrix
Storage Menager. Po instalacji windowsa instalowane są stery MS i system
działa - teraz chciałem zainstalować właśnie te sterowniki od MS. Kiedyś
już się to udawało - teraz jakakolwiek próba odinstalowania sterowników w
menadzerze urządzeń lub Intel Matrix...kończy się BSOD po restarcie.
Kilka ładnych razy kombinowałem i nic. Za każdym razem chyba ten sam kod
błędu, czyli INACCESSIBLE BOOT DEVICE, więc odinstalowanie przebiega
sprawnie.
Jeśli zaznaczę, żeby system instalował w pierwszej kolejności sterowniki
z WUpdate, i próbuję aktualizować sterownik przed lub zaraz po
odistalowaniu poprzedniego(prze restartem),to znajuduje sterownik,
komunikuje, że jest on na inną platformę i mimo to go instaluje. Po
restarcie, wiadomo - BSOD.

  • [WINNT] nie mogę przeistalować sterowników kontrolera SATA, pueblo <=