Re: [WINNT] Co mi da dysk SSD?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co mi da dysk SSD?
From: JD <jacek3d@gmail.com>
Date: Thu, 22 May 2014 10:35:07 +0200
W dniu 2014-05-21 22:47, Bula pisze:

Sporo system i programy 250gb. co tam takiego masz :). BO gier nie licze.
Ale wracajac do tematu.

Po odinstalowaniu zbędnych gier i innych programów,
bez których mogę się obejść mam na partycji C ok 140GB.
Przeinstalowanie PSE, Acada na inny dysk jeszcze zmniejszy wielkość
ale to w dalszym ciągu będzie więcej niż 120GB.

Zrobilem bym nowa installke systemu na ssd + najwazniejsze programy.
Reszta laduje na drugim dysku. SSD daje pieknego kopa, szkoda go
marnowac :)

Wolałbym uniknąć nowej instalki, bo to sporo roboty ze sterownikami.
Długo zajęło mi doprowadzenie "nikonscana" do tego,
że zadziałał w środowisku 64 bitowym.

--
Pozdrawiam
JD