Re: [WINNT] YouTube z napisami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] YouTube z napisami
From: zzz <zzz@lipa.localhost.invalid>
Date: 14 May 2014 19:54:40 GMT
Karol napisal(a):

> Szkoda, że mi nie pomogłeś. :-( Nie wiem jak

No, nie przesadzaj.
Dostałeś informację, że są do sciągnięcia i przykład jak to wygląda.
Dodatkowo link do programu oraz info, że jest wtyczka do Firefoksa,
która to potrafi.

Moim zdaniem, aż za dużo. No ale, co tam...
wpisz sobie w "yuotuba" albo w "googla"
 "youtube download closed captions"

Jak dalej mało to:
85szt. z tej playlisty, co podałeś linka (~220KB)
http://www1.zippyshare.com/v/41035055/file.html
(przy pomocy youtube-dl /linia poleceń/)

Pozostałych nie ma, bo ich nikt nie zrobił,
tzn. nikt nie kliknął, żeby google zrobiło :)
/chyba/

--