[WINNT] YouTube z napisami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] YouTube z napisami
From: "Karol" <K@L.pl>
Date: Sun, 11 May 2014 17:32:43 +0200
W celu ułatwienia sobie nauki języków obcych
dość często ściągam z YouTube'a krótkie filmiki,
przeważnie mające charakter lekcji.
Oglądam taki filmik w FireFoxie, a gdy uznam,
że wart jest ponownego obejrzenia, zapisuję go
na dysku przy pomocy Download Helpera, czyli
dodatku do FF .
Przeważnie zapisuję je w formacie .flv ze względu
na ilość zajmowanego miejsca.
U dołu części takich filmików znajdują się napisy
z tekstem w języku oryginalnym, w celu ułatwienia
zrozumienia języka mówionego.
Problem: opisany przeze mnie sposób zapisywania
takich filmików na dysku powoduje, że podczas
odtwarzania tych napisów nie ma.
Te napisy nie występują w innym pliku, jak to ma
przeważnie miejsce w przypadku tłumaczenia, czyli
tzw. subtitles.
Co powinienem zmienić, żeby te napisy też mi się
pokazywały przy odtwarzaniu. Czy należy zmienić
program do ściągania - jeśli tak, to na jaki, czy raczej
te napisy razem z filmem są nagrane tylko trzeba by
zmienić program do odtwarzania?
Próbowałem z filmikami nagranymi jako .mp4, ale
jest tak samo jak w przypadku .flv.

Może ktoś wie jak ten problem rozwiązać? Bardzo
proszę o pomoc.

Karol