Re: [WINNT] Modem pod Win8 - pomocy!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Modem pod Win8 - pomocy!
From: miab <miwa14@wp.pl>
Date: Sun, 11 May 2014 10:35:46 +0200
W dniu 2014-05-11 02:02, Joanna pisze:
Z Internetu na laptopie korzystałam albo przez WiFi
albo za pomocą modemu 3G.
Gdy miałam Vistę obie te metody działały bez zarzutu.
Teraz, po zainstalowaniu Windows 8.1 Enterprise,
działa tylko WiFi.
Po podłączeniu modemu przez USB nic się nie dzieje.
Próbowałam już Add a device, ale modem nie jest
wykrywany.

Na modemie jest program PLAY ONLINE, który po
pierwszym podłączeniu modemu powinien się zainstalować,
a po następnych podłączeniach modemu powinien sam się
uruchamiać pozwalając połączyć się z Internetem.
Ewentualnie można go było uruchomić z ikonki na pulpicie.
Tak było pod Vistą. Teraz nie można go nawet zainstalować.
Po prostu dla Win 8 jakby modem nie istniał.

Bardzo proszę o wskazówki co zrobić żeby Internet z modemu
działał pod Windows 8.1 Enterprise.

Zdobyć drivery dla tego modemu do Windows 8.1 i zainstalować.

miab