Re: [WINNT] parę explorer.exe - priority = high

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] parę explorer.exe - priority = high
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 06 May 2014 07:21:59 +0200
W dniu 2014-05-05 23:47, 1634Racine pisze:
dlaczego czesto pojawia sie (obok standardowego: z priority = normal)
jeszcze jeden, ale czasami dwa, trzy procesy explorer.exe z priority = HIGH?
mozna je be problemu killowac, ale samoistnie nie wygaszaja sie. Nie musze
dodawac, ze juz trzy takie cuda dodatkowe z high, skutecznie zatykaja prace
laptopa.
Tak naprawde, to zapewne chodzi o to, dlaczego same nie wygaszaja sie, bo
zakladam, ze pojawiaja sie przy okazji... uruchomienia jakiegos softu? ale
soft zamykany, a explorer.exe high - pozostaje.
Dziwne pytania zadajesz. Podczas zamykania nie zobaczysz nic. Zobacz co się dziej PRZED zamykaniem. Może jakieś aktualizacje się sciągają/instalują. Czasem musiałem pić kawę przez godzinę, bo jak klientce wytłumaczyć, że z godzinę mi zejdzie, skoro tylko w ekran patrzyłem.
Zrób to przy:
?> chkdsk c: /f /r
Nie musi być C, wystarczy dowolny dysk z danymi. (Kawa murowana :))

--
Artur
0 weeks 0 days 10 hours 18 minutes 44 seconds and 209 milliseconds.