[WINNT] się mi coś przyplątało

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] się mi coś przyplątało
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sat, 24 May 2014 22:28:50 -0400
windows 7 x64 home. antywirus obecny i aktywny - comodo.

czasami kiedy w przeglądarkach (FF, chrome, IE) klikam na link, albo nawet na puste pole, odpala się nowe okno z propozycją zainstalowania jakiegoś playera. głownie flashplayerpro, ale są tez inne. czego ja nie próbowałem. na początku przeskanowałem kompa comodo. nic nie znalazł. potem malwarebytes anti-malware. tez nic. potem spybot S&D. ten znalazł trochę. niby usunął, ale problem pozostał. potem za sugestią forum mozilli użyłem 'hitman pro'. znalazł trochę, tez usunął, ale problem nadal był. co tam było jeszcze? eset online scanner. nic nie znalazł. na koniec spróbowałem adw cleaner (wystartowany z poziomu admina). ten znalazł service 'optimizer pro crash monitor', kilka podejrzanych plików i masę wpisów w rejestrze. obiecywał że wszystko usunie, ale nic z tym nie zrobił i po restarcie i ponownym skanie znalazł dokładnie to samo, co niby mial usynąć. zacząłem czyścic wiec ręcznie i wywaliłem to co program znalazł, zablokowałem wskazany service, jednak po kolejnych restartach nadal adwcleaner znajduje wpisy w rejestrze, których nie ma. chyba mi się już pomysły co z tym badziewiem zrobić.

nie wiem czy to jest związane z wyżej opisanym problemem, ale na stronie
http://www.progarchives.com  (której bez problemu używam od lat)
po wpisaniu kapeli/płyty etc. w polu szukania, lista znalezionych stron, pojawia się na ułamek sekundy i znika, a w zamian pojawiają się klawisze 'download' i 'play now' i lista znalezionych, zastąpiona jest białym polem, które po kliknięciu otwiera następne okno przeglądarki właśnie ze spamem zainstalowania jakiegoś playera. sprawdzałem to na każdym dostępnym mi komputerze i na każdym jest tak samo, wiec może strona nagle zaczęła zawierać jakieś badziewie. ale problem odpalania dodatkowego okna przegladarki ze spamem, nie kończy się na tej stronie. jest na youtube i wielu innych stronach.

ma może ktoś jakiś pomysł co mógłbym jeszcze spróbować, żeby się pozbyć tego badziewia.
z góry dzięki. <rs>