Re: [WINNT] Czym synchronizować pliki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym synchronizować pliki
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Fri, 23 May 2014 00:19:51 +0200
Użytkownik Piotr Rezmer napisał:

Zależy ma na:
zachowaniu integralności zbiorów
dużej szybkości

Testuję: Bittorent Sync (BTSync) i działą fajnie, włącznie z tym, że można znaleźć w necie instrukcje jak za jego omoca robic na biezaco backup wszystkiego (tj plikow usera jak i wszystkich plikow konfiguracyjnych itp).

Testuję, bo nie mam zaufania do rozwiazywania konfliktow w tym ustrojsttwie. Wiec synchronizuje w ten sposob malo znaczace foldery Laptop<-->PC

Zaleta - jestes w LAN czy w terenie - samo sie dzieje.

Zaleta - w przeciwienstwie do Dropbox Copy.com Twoje pliki nie wedruja nigdzie po chmurze, sa miedzy kompami nawiazywane polaczenia peer-2-peer. JAk sami pisza na stronie "Twoje pliki są Twoje" :D

Uzywam OD LAT: GoodSync (platne, chyba ok. 30 USD). Jest perfekcyjny, ale nie tak szybki. Owszem, mozna zrobic synchronizacje On-Change, ale to obciaza. Wiec najlepsza jest periodyczna, np. co 2 godziny. Doskonala detekcja konfliktow, mozliwosc ustawienia co ma robić, jak wykryje konflikt, i wiele wiele innych opcji.

Ja uzywam tylko w lanie takiej synchro z uzyciem GoodSynca - LAP<->NAS, PC<->NAS. Dzieki czemu pliki robocze sa zdywersyfikowane w 3 miejscach i zsynchronizowane. GoodSync obsluguje mi w ten sposob ponad 2TB danych.

Jest w GoodSync jakas opcja chmurowa taka, ze jak bedziesz gdziebadz to otworzy polaczenie przez serwer posredniczacy i zsynchronizuje. Nie sprawdzalem.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg