Re: [WINNT] Co mi da dysk SSD?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co mi da dysk SSD?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 15 May 2014 23:20:46 GMT
Witaj JD, 15 maj 2014 w
news:53751364$0$2361$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Czy znasz program, który potrafi przenieść zainstalowane programy na
> inną partycję i odpowiednio pozmieniać adekwatne wpisy w rejestrze?
> Ręcznie to trochę szkoda marnować łikend wiosenny.
>
> Kiedyś coś takiego widziałem, ale czy dziś jest na WIN764?

Może znajdziesz narzędzie, które będzie jakoś pomocne. Ja mogę
zaproponować chyba 100% skuteczne rozwiązanie - użyj dowiązań
symbolicznych.
Powiedzmy, że chcesz cały program files mieć na D: zamiast C: - kopiujesz
z C na D usuwasz z C i robisz dowiązanie (junction albo symbolic link)
program files na C. Wszystkie zainstalowane programy wciąż używają swoich
ścieżek na C, gdzie zajmują praktycznie 0 miejsca, a pliki fizycznie
znajdują się na D.
Pomocne będzie Link Shell Extension i, chociaż się nie przyda w tej
sytuacji, to warto znać finddupe też (hardlinki nie działają na różnych
volumenach)
Potem możesz zmienić systemową ścieżkę na D:\Program Files żeby nowe
programy instalowały się tam, bo na zainstalowane taka zmiana chyba nie
podziała?