Re: [WINNT] process lasso

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] process lasso
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Thu, 15 May 2014 07:40:11 +0200
W dniu 2014-05-14 12:28, pueblo pisze:
> Program w wersji pro znowu za free na GiveawayOfTheDay. Używacie? Mam
> ciekawsze rzeczy do zrobienia niż wgłębiać się w dokumentację programu,
> więc pytam, czy warto go używać, jak go używać(ustawienia) i kiedy się
> naprawdę przydaje.

Próbowałem używać na stosunkowo słabym sprzęcie (Pentium III 450MHz
768MB RAM)i mam mieszane uczucia. Program rzeczywiście działa jak w
dokumentacji, to znaczy poprawia "responsywność" systemu poprzez
okresowe wstrzymywanie procesów "pożerających" czas procesora. Tyle że
jeśli taki proces związany jest np. z przeglądarką internetową, to wiąże
się to z pogorszeniem komfortu pracy w tejże przeglądarce.

Stosunkowo najlepiej program sprawdza się przy monitorowaniu procesów i
zarządzaniu nimi, ale do tego wolę jednak Process Explorer.

Na "mocnych" komputerach używanie Process Lasso według mnie nie ma sensu.