[WINNT] loguje i sam wylogowuje. Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] loguje i sam wylogowuje. Windows 7
From: digitaladam <email_zastrzezony@wp.pl>
Date: Wed, 14 May 2014 20:04:44 +0200
Pojawia się napis logowanie do systemu i mgnieniu oka trwa wylogowanie.
W trybie awaryjnym można się zalogować normalnie. I pomaga wyłączenie UAC. Wówczas logujemy się normalnie w normalnym trybie.

To z całą pewnością nie wina wirusów, a stało się tak po odłączeniu komputera od domeny. Aby użytkownikowi lokalnemu przywrócić wszystkie dane i ustawienia kiedy to był w domenie podmieniłem w kluczu HLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList ścieżkę obecnego użytkownika lokalnego na dysku do tego, który był w domenie. Na XPkach ta operacja zakończyła się bez problemu, na Windowsach 7 ni chu. Nie może się zalogować przy włączonym UAC. Miałem kiedyś taki sam manewr z logowaniem, na komputerze który to na pewno nigdy nie był w domenie (7 Home Premium) ale zakończyło się to reinstalacją. A teraz jest mi potrzebna ta sztuczka, jak to przywrócić do działania a włączonym UAC.
Ktoś ma pomysły?

  • [WINNT] loguje i sam wylogowuje. Windows 7, digitaladam <=