Re: [WINNT] Windows 8 reinstalacja.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 reinstalacja.
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Wed, 07 May 2014 09:10:58 +0200
Razem z premierą Windows 8 Microsoft umożliwił nowy sposób
na dystrybucje kluczy.
Nie Vista, nie Windows 7, ale Windows 8 i późniejsze.
Dopiero instalator Windows 8 zawiera odpowiedni kod
który sprawdza czy w pamięci nieulotnej znajduje się klucz
i w takim wypadku nie pyta już użytkownika o niego w czasie instalacji
ale sam instalator Windows 8 odczytuje go z tej pamięci.

Otóż się nie zgodzę.
Padł w laptopie dysk. Wstawiłem nowy. Otworzyłem pudełko
z W8 OEM i zacząłem instalować. O dziwo po pierwsze instalka pytała o
klucz, po drugie nie można było tego pytania pominąć, jak to bywało w
Viście i 7ce...

Czy ten laptop był kupiony już z pre instalowanym Windows 8?
Jakiego producenta był to laptop?

/Robert