Re: [WINNT] xp - dwa monitory

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] xp - dwa monitory
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 4 May 2014 13:03:57 -0700 (PDT)
no dobra, dziekiz a odpowiedzi

nie zalezy mi tak bardzo ale chialem sie zorientowac

zrobie tak ze jak bede sie nudzil to zajrze
do tego biosu czy cos tam jest (kiedys patrzyelem to chyba nic takiego nie bylo)
ew tez po prostu podepne drugi monitor
i zobaacze jak to ruszy, ale na arzie
oleje bo choc pewnie ryzyko ze cos tam sie
spali jest raczej bardzo małe to
na razie olewam

w tes samej mojej karcie gt 610 mam chyba 3 wyjscia - kazde inne, jedno vga i
jeszcze
dwa kazde inne jedno takie troche jak takie od
kabla usb w telefonie tylko ze 3 razy wieksze
i jeszcze inne taka kratka, - ale raczej ta karta chyba nie pozwala na wpiecie
wiecej niz
1 monitora