Re: [WINNT] Hotspot na netbooku z XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Hotspot na netbooku z XP
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 03 May 2014 00:15:04 +0200
W dniu 2014-05-02 21:28, JoteR pisze:
"Grzegorz Niemirowski" napisał:

Według instrukcji obrazkowej http://www.tp-link.com.pl/article/?id=219
utworzenie połączenia ad-hoc wymaga zaadresowania interfejsu Wi-Fi.
Niechętnie, sieci hotelowe tego nie lubią, ale cóż robić.

Co mają sieci hotelowe do Twojego ad-hoc?

Że jak będę znów chciał się połączyć z jakąś normalną siecią (swoją,
hotelową czy firmową), będę musiał pamiętać o przestawieniu z powrotem na DHCP.

Nic z tego, utknąłem na kroku nr 10. Utworzona (?) na netbooku sieć jest
widoczna tylko na tymże netbooku. Nie jest widoczna na liście sieci w
Windows7, co gorsza - nie widzi jej również inSSIDer.

A netbook jest z nią połączony? Nie pamiętam czy w ad-hoc SSID jest
rozgłaszany. Chyba jest i sieć powinna być widoczna.

A widzisz. Tego nie było w owej obrazkowej instrukcji - faktycznie, co
prawda netbook łączy się sam ze sobą coś koło minuty, ale jak już się
połączy, to rozgłasza. Laptop z Windows 7 dokłada drugą minutę, aby się
zorientować, iż co prawda połączenie nawiązał, ale brak dostępu do
internetu. Pewnie trzeba jakoś ożenić na netbooku aktywny DUN z utworzonym
ad-hocem, mocno liczyłem na to, że załatwi mi to owo daremnie poszukiwane
oprogramowanie.
No nic, chyba jednak zabiorę się do tego sprzętowo - wytargam jakiegoś złoma
z Androidem czy inszym Bada, sieć typu infrastructure ma tę zaletę, że nie
ogłupia mi interfejsów na maszynie wirtualnej. Dzięki wielkie za pomoc i
poświęcony czas.

JoteR

Nie pisz o androidzie. XP nie zrobi Ci sieci WiFi. Android jest linuxem *mutacją* ( i tu sieć była od zawsze (nie protezy). Wiem o czym piszę, bo Ux znam :) Podsumuję, nic nie umarło, nic nie żyje! Tego (sieci WiFi na XP nie zrobisz!). Nie ma znaczenia Twój procesor, nie ma znaczenia Twoja pamięć... A teraz kiedy XP nie ma wsparcia to i serwisów nie uruchomisz. Reasumując - zapomnij.

--
Artur
0 weeks 3 days 6 hours 43 minutes 7 seconds and 996 milliseconds.