Piotr Woszczyński <pwoszcz_nie_spamuj_mnie@op.pl> wrote:
> Witam
> W czasie instalacji, a właściwie po nieudanej pojawia się błąd o kodzie
> 0x80073712.
> Spróbowałem to co Ms proponuje z wiersza poleceń: DISM.exe - dużo się
> napracowuje, trwa to i .. psińco.
Jaki jest wynik? Polecenie
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
coś naprawiło czy naprawa zakończyła się niepowodzeniem? Ponownie wydane
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth
zwraca jakieś uszkodzenia?
> Innymi słowy: Hilfe!
> (nie - nie mam zamiaru przeinstalowywać całego systemu - komputer służy
> mi do pracy, mam parę cennych rzeczy na nim i nie mam ochoty grzebać się
> w backupach)
Niestety ale jeżeli component store zostało tak bardzo uszkodzone że
Dism sobie za pomocą powyższych poleceń nie radzi to będzie jedyna
opcja.
--
Piotr Borkowski
|