[WINNT] MS Security Essentials ostatni update

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] MS Security Essentials ostatni update
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 19 Apr 2014 12:29:48 GMT
Trochę nawiązując do wątku "Windows XP - zyje" - czy po ostatnim updacie
silnika tego antywirusa w innych systemach zauważyliście jakieś negatywne
objawy działania systemu? Dziwnym trafem na laptopie z Vistą od czasu tej
aktualizacji pojawiły się kilkakrotnie jakieś hardwarowe BSODy, a
użytkowniczka narzeka, że laptop muli. Jak przeczytałem o tej masakrze na
XP to od razu przyszło mi do głowy: "a może to to?" Niestety nie mam na
razie do niego dostępu - może zdalnie spróbuję tego antywirusa
zneutralizować na chwilę. W necie oprócz lamentów nad ubiciem XP nie
znalazłem jeszcze nic o podobnej destrukcji na innych windowsach.