Re: [WINNT] błędy w instalacji win 8.1 update (kod 0x80073712)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] błędy w instalacji win 8.1 update (kod 0x80073712)
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Fri, 18 Apr 2014 09:47:31 +0000 (UTC)
Piotr Woszczyński <pwoszcz_nie_spamuj_mnie@op.pl> wrote:
> Witam

> W czasie instalacji, a właściwie po nieudanej pojawia się błąd o kodzie
> 0x80073712.

> Spróbowałem to co Ms proponuje z wiersza poleceń: DISM.exe - dużo się
> napracowuje, trwa to i .. psińco.

Jaki jest wynik? Polecenie
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
coś naprawiło czy naprawa zakończyła się niepowodzeniem? Ponownie wydane
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth
zwraca jakieś uszkodzenia?

> Innymi słowy: Hilfe!
> (nie - nie mam zamiaru przeinstalowywać całego systemu - komputer służy
> mi do pracy, mam parę cennych rzeczy na nim i nie mam ochoty grzebać się
> w backupach)

Niestety ale jeżeli component store zostało tak bardzo uszkodzone że
Dism sobie za pomocą powyższych poleceń nie radzi to będzie jedyna
opcja.

--
Piotr Borkowski