Re: [WINNT] Uruchomianie ołyty przy starcie systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Uruchomianie ołyty przy starcie systemu
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 17 Apr 2014 14:15:19 +0200
Dnia Thu, 17 Apr 2014 12:20:26 +0200, animka napisał(a):

> Nagrałam na płytkę instalkę Windows 8 Prof. Jest tam plik autorun i
> setup, ale nie można uruchomić z autostartu. Wiem, że  płyta CD-ROM by
> się uruchomiła, a DVD nie uruchamia się. Jak utworzyć ten dysk, żeby się
> uruchamiał? Czego jeszcze brakuje?

Zakładam że instalkę nagrywasz na płytę DVD po to by z niej zainstalować
później system na jakims komputerze. Zatem do tego potrzebujesz nie
zdolności płyty do automatycznego udostępniania swojej zawartości po
wetknięciu jej do odtwarzacza (do czego służy plik autorun) tylko
potrzebujesz zdolności płyty do zabutowania komputera. A tej płyta nie
będzie miała jeśli nie nagrasz jej w prawidłowy sposób. Powiedz jak ją
nagrałaś i jakie było źródło. Prawidłowo,  powinnaś zassać obraz .iso
instalki  i nagrać go wybierając w programie nagrywającym opcję "nagraj
obraz .iso"
--
Jacek