Re: [WINNT] windows 8.1 sp/upd 1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows 8.1 sp/upd 1
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 12 Apr 2014 00:22:56 +0200
W dniu 2014-04-11 23:47, 2late pisze:
On 11/04/2014 19:08, mr misio wrote:

Użytkownik 2late napisał:
On 11/04/2014 09:10, mr misio wrote:
Noooo dobra, zassalo sie 500 mega czy jakos tak i gdzie mam szukac
jakichs
nowosci? :)

A u mnie update wazyl niecale 200 MB na wirtualke (Windows 8.1
evaluation enterprise) a ok. 800MB na normaly system (Windows 8.1 Pro).

Widac kazdemu po uwazaniu dodali megaskow, ja mowie o 8.1 pro 32-bit.

OK, przypomnial mi sie pewien fakt. Ten Windows na wirtualce  mial juz
zainstalowany ten 'przeciek' Update 1 z przed kilku tygodni. Stad moje male
zaskoczenie po oficjalnym updacie :)
Obydwa wymienione przeze mnie windowsy oprocz tego co podalem sa 64 bitowe.

Nie wiem jak pobrać bo mi Windows Update i Sklep nie działa.

--
animka