Re: [WINNT] Windows Vista 32 Instalacja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Vista 32 Instalacja
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Thu, 10 Apr 2014 23:35:28 +0200
Nie wiem czy to jakoś ma się do Vmware, ale instalując Vistę i W7, faktycznie musiałem wyłączyć kontroler fdd w biosie bo inaczej się zacinały w tym samym momencie co opisujesz i nie chciały ruszyć, żeby nie wiem co.
Po wyłączeniu fdd wszystko szło bez problemu jakby nigdy nic...

Jakis czas temu, podczas instalowania zaktualizowanego XP SP3
na jakims starszym VMware mialem dziwna zwioche.
O dziwo instalacja czystego XP SP3 przebiegala prawidlowo.

Po calej nocy testow okazalo sie, ze zmodyfikowany obraz pojdzie,
gdy w BIOSie VMware wylacze "32 bit disk access"
i wlacze "floppy" z podmontowana jakakolwiek, sformatowana "dyskietka"
(z pusta stacja tez sie wieszalo).