Re: [WINNT] [Win 8] Problem z czasem - zegar ostro świruje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 8] Problem z czasem - zegar ostro świruje
From: "Latet" <latet@latet.pl>
Date: Sun, 6 Apr 2014 22:45:00 +0200
Może walnięta jest bateria podtrzymująca czas na płycie głównej?

Ale czy to by miało wpływ na zegar podczas gdy komp jest włączony (i do tego na zasilaczu)? Z tego co wiem, to wtedy nawet po wyjęciu baterii zegar powinien działać normalnie (i tak to też bywała na kompach, na których owa bateria zdechła - czas i data się resetowały, gdy komp był wyłączany, ale po włączeniu i ustawieniu czasu - zegar działał normalnie, aż do czasu kolejnego wyłączenia).

Mi się wydaje, że przyczyna jest inna, tylko pojęcia nie mam jaka.