[WINNT] video odtwarzacz poszukiwany [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] video odtwarzacz poszukiwany [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sat, 05 Apr 2014 15:11:50 -0400
poszukuje lekkiego (żeby się szybko otwierał), o prostym interface, który by spełniał _wszystkie_ poniższe funkcje:

1. pokazywał _numer_klatki_ w sekundzie, a nie tylko standardowy czas.
2. _płynnie_ przewijał wideo w przód i w tył, łącznie z dźwiękiem (dźwięk nie musi być bardzo płynny - szczególnie w tył, ale żeby choć zaznaczał w jakim miejscu jest) 3. pozwalał z klawiatury na przesuwanie się w przód i w tym co klatkę, a nie co klatkę kluczową.
4. obsługiwał pliki z rozszerzeniami (przynajmniej): mov, avi, wmv.

próbowałem następujących odtwarzaczy: gom, potplayer, qtplayer, irfanview TC plugin, pdplayer, windows media player, media player classic, vlc player.

najbardziej z tego zestawu pasuje mi pdplayer ale nie wiem jak zmusić go, żeby odtwarzał dźwięk, mimo, że kontrolkę do audio ma ustawioną na 100%. do wideo bez dźwięku, jest jak dla mnie, idealny.

ktos może polecić jakiś odtwarzacz, który by spełniał powyższe wymagania? z góry dzięki za sugestie. <rs>