Re: [WINNT] Windows 8 - jedyny sluszny windows...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 - jedyny sluszny windows...
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Thu, 27 Mar 2014 23:05:55 +0100
Użytkownik marfi napisał:
Użytkownik "mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:lh213i$2cm$2@node1.news.atman.pl...
Użytkownik RR napisał:
W dniu 2014-03-27 17:11, mr misio pisze:

XP umiera, Win 7 znika ;)

Nawet na starszym sprzęcie W8 działa wyśmienicie, więc nie ma czego
żałować.
XP - wiadomo - klasyka, ale co ludzie widzieli w W7?

wszystko to co dobre, co jest w XP, nie bylo
w Viscie, i nie ma w Win8 :D

  Eeee tam.
  Co tam w XP było takiego świetnego  czego nie ma w W8?

Byl... brak kafelkow :D

oraz jest klasyczny wyglad - czyli taki jak w win 2000 :D

W W8 mam XP- nawet kilka  a w XP nie miałem nawet jednego W8 :)

:p

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg