Re: [WINNT] Bazy MS Access przez www

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Bazy MS Access przez www
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Fri, 14 Mar 2014 10:53:28 +0000 (UTC)
Dnia 14.03.2014 Robert Winkler <noone@nowhere.org> napisał/a:

> Jeśli to nie są czyste dane, ale cała aplikacja napisana w Access
> to raczej nie będzie to możliwe.

Ano właśnie nie są. Same dane to byłby pikuś.

> Jedyne co pozostaje to zdalny dostęp do aplikacji działającej na serwerze.

Myślałem o tym. Albo serwer terminali, albo właśnie rozwiązanie podobne do
eqldata- oni chwalą się, że umożliwiają dostęp do całych aplikacji
accessowych, bez modyfikacji, z dostępem z przeglądarki (flash).
Fajne, ale domyślnie chyba trzymają bazy u siebie i nie wiem, czy to
przejdzie.

> Na youtube (http://www.youtube.com/watch?v=9kxtIW42NmY)
> możesz zobaczyć jak wygląda proces instalacji usług terminalowych
> na jednym ze starszych systemów,
> oraz jak opublikować program jako RemoteApp na przykładzie Worda.

Rzucę okiem, dziękuję.

> Najlepsze wiec co możesz zrobić, to przenieść dane to jakiegoś
> normalnego serwera SQL,
> a potem napisać tą aplikacje od zera pisząc to w Javie, PHP czy też w
> ASP.NET.

Tego się obawiałem, choć oczywiście to rozwiązanie docelowo
jest zdecydowanie najlepsze.

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.