Re: [WINNT] naklejka licencyjna - uszkodzenie jakaś szansa na duplikat?w

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] naklejka licencyjna - uszkodzenie jakaś szansa na duplikat?windowsa.
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Wed, 12 Mar 2014 16:42:01 +0100
Dobra, kupilem plyte CD z muzyka. Mam fakture. Plyte zniszczylem lub zgubilem.

Znaczy mam isc do sklepu i zadac wydania kolejnej plyty? :>

Wracajac do

Kupujesz licencje na program Windows.

Placisz za nosnik z instalka oraz klucz licencyjny. Dostajesz nosnik i klucz
/i fakture/. I od tej pory dbasz, zeby miec i nosnik i klucz i jak
potrzebujesz - fakture.

Jak polkniesz nosnik - to twoj problem. Mozesz go rozwiazac kupujac nosnik z
programem bez nowego numeru licencyjnego. Jesli jest taka opcja w sprzedazy.
Mozesz poprosic o wyslanie ci jako dobramu klientowi nosnika. Mozesz
pozyczyc nosnik od kogos kto ma. A mozesz tez miec kopie nosnika i jej uzyc
po zagubieniu oryginalnej plytki.

Jak zgubisz numer licencyjny - to twoj problem. JAk nie masz zapisanego
numeru to nie masz. JAk nie masz, to mozesz kupic nowy klucz.

Jak zgubisz fakture - to twoj problem. Prawo reguluje, ze mozesz prosic o
wydanie duplikatu. I tyle.

Faktura potwierdzi legalnosc oprogramowania. NAwet jak go nie mozesz uzywac,
bo zgubiles klucz licencyjny.

Ty po prostu nie chcesz wytłumaczenia :) Już UE wprowadziła sankcje dla MS za stosowanie nielegalnych praktyk (przeczących ww. logice) Daj se spokój i walnij kolejnego kielonka, bo nie ma o czym rozmawoać.

--
Artur
0 weeks 0 days 22 hours 3 minutes 59 seconds and 914 milliseconds.