Re: [WINNT] Bardzo wolne uruchamianie sieci LAN Winxp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Bardzo wolne uruchamianie sieci LAN Winxp
From: "Eric" <duet@solo.com>
Date: Mon, 10 Mar 2014 01:27:36 +0100
U¿ytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisa³ w wiadomo¶ci
news:531c747d$0$2357$65785112@news.neostrada.pl...
> "Eric" napisa³:

> Odinstaluj .Net Framework 4.0 Client profile.
> Lub wróæ do obrazu czystego systemu i instaluj wszystkie poprawki z
> wyj±tkiem tej podanej powy¿ej.
> Mia³em 2 lata temu ten sam objaw na wiêkszo¶ci poleasingowych maszyn (IBM,
> HP) z WinXp Pro, od tej pory omijam szerokim ³ukiem wszystko, co dotyczy
> .Net 4.

W³a¶ciwie tak te¿ uczyni³em - wywali³em wszystkie za pomoc±
cleanup toola i czyszczenia rejestru ccleanerem i norton windoctor.
W obu instalacjach po kolei - tej u¿ywanej  od lat i testowej
prawie czystej. Instalowa³em rêcznie net framework od 1.1 i potem 3.5,
dalej nawet do 4.0 z winupdate do samego koñca.
Niezupe³nie siê uda³o. No to zacz±³em my¶leæ.
(lepiej pó¼no ni¿ pó¼niej).
Jednym z nowych - od paru dni- elementów jest grafika Asus HD 5450.
Wywali³em wszystkie elementy driverów z p³yty ( tu Catalyst Control Center
MOM u¿ywa NetFrameworka 2).
Zainstalowa³em sobie drivery bezpo¶rednio od AMD do tej karty,
sporo nowsze. Bez CCC i bez ichniego NF 2, bo na cholerê.
Jest OK. Sieæ pojawia sie szybko i to mimo istnienia firewalla i eset
antywira i wszystkich chyba NF, od 1.0,1.1, 2, 3.0, 3,5 i 4 oraz updatów
do nich.
Powiedzmy ¿e jest to rozwi±zanie.
Ale dlaczego sieæ wchodzi³a wolno na instalce czystej na innym dysku,
gdy jeszcze ¿adnych driverów do grafiki z CCC nie by³o, a ja ju¿ poci±gn±³em
pe³ne frameworki z winupdate ??? Bez firewalli i antywirów, prawie go³y
system jeno z winupdatem pe³nym ???
Dziwne toto wszystko. Ale jest OK.

--
Eric