Re: [W7] kilka kart d�wi�kowych - chyba lamerskie pytanie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [W7] kilka kart d¼wiêkowych - chyba lamerskie pytanie
From: "Hatman" <duet@solo.com>
Date: Sat, 8 Mar 2014 15:09:47 +0100
U¿ytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisa³ w wiadomo¶ci
news:531a0d44$0$22480$c3e8da3$f6268168@news.astraweb.com...
> czy jest mo¿liwo¶æ przekierowania wyj¶cia sygna³u d¼wiêkowego dla
> konkretnych programów, które same z siebie (tak jak np. skype) tego nie
> mog±. innymi s³owy. jest w systemie kilka programów odtwarzaj±cych d¼wiêk
> i jest tyle samo kart d¼wiêkowych. jak zrobiæ, ¿eby ka¿dy program
> odtwarza³ d¼wiêk przez inna kartê d¼wiêkowa, a nie przy ka¿dej zmianie
> programu szuflowaæ ustawieniami sterowników?
> z gory dzieki za sugestie. <rs>

Mam Yamaha SW100xg i Audigy2.
W generalnym ustawieniu mam Yamaha SW1000xg
jako odtwarzaj±ca d¼wiêk, Audigy jako nagrywaj±ca d¼wiêk i g³os.

Ustwienia w skype - odtwarzanie na Yamaha, nagrywanie czyli mikrofon
na Audigy.
Ustawienia w np. Sound Forge - Odtwarzanie na Yamaha, nagrywanie te¿ na
Yamaha.
Ustawienia w programach sekwencerowych - jak mi sie podoba....
Ustawienia w programiku do strojenia gitary - jak w skype.
Oczywiscie najlepsza jest s³ynna Yamaha, ale to szczegolik.
¯adnego ¿onglowania nie ma..choæ na pocz±tku tak robi³em bez sensu...

Da siê na pewno ustawiæ ad libitum...

--
HatMan