[WINNT] [OT] Przypadłość Firefoxa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [OT] Przypadłość Firefoxa
From: Paweł <brop@wp.pl>
Date: Wed, 5 Mar 2014 22:06:55 +0100
Witam
Przepraszam, że piszę tu, ale grupa alt.pl.www.przegladarki - chyba już umarła.

Mam dziwny problem z najnowszą wersja Firefoxa na kilku różnych komputerach
Gdy wchodzę w jakikolwiek artykuł/link na www.onet.pl, to aby powrócić na poprzednią stronę tego portalu, to za każdym razem muszę podwójnie użyć przycisku "wstecz" (<-) w przeglądarce. Pierwsze wybranie "wstecz" tak jakby ładuje ten sam artykuł. Dopiero kolejne jego użycie wczytuje poprzednią stronę. Co ciekawe stwierdziłem tą przypadłość tylko w przypadku Firefoxa i tylko w przypadku strony Onetu. Inne strony w FF ładują się poprawnie i nawigacja pomiędzy nimi nie sprawia problemu.
Także w innych przeglądarkach wszystko jest ok, i Onet jest tam też ok.
Dodam, że ta przypadłość występuje w przypadku FF i Onetu na kilku komputerach z różnymi systemami.
Ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi?

Pozdrawiam
Paweł