Re: [WINNT] Jak najszybciej przywracac system xp ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak najszybciej przywracac system xp ?
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Sat, 1 Mar 2014 11:57:11 +0100
Niestety NIE zadziałało :-(
I właśnie przywracam partycję z obrazu.

Było tak:
Utworzyłem drugi profil sprzętowy (nazywając przykładowo pierwszy profil jako
ATA, drugi profil jako AHCI).
Zrestartowałem system i wszedłem w drugi profil AHCI.
Będąc w tym drugim profilu AHCI dokonałem zmiany sterownika dysku Intel X25-M z na sterownik AHCI (kurczę, może ten sterownik ze strony Intela jest zły??)
Zresetowałem i w Biosie (F10) przełączyłem tryb z ATA na Native SATA.
Zrestartowałem i Windows XP sp3 się wykłada, w tym samym miejscu, podczas
załadowywania sterowników, następuje automatyczny restart.

To wszystko OK, bo tak mogło być (eksperymentowanie na drugim profilu
sprzetowym), ale:

Restartuję, wchodzę w Bios (F10), przywracam tryb ATA, restartuję, wchodzę w pierwszy oryginalny profil sprzętowy (ATA) i Windows się wykłada tak samo jak w drugim profilu! Czyli profile sprzętowe Win NT (zmiana sterownika z Seria ATA na AHCI) nie działają jednak dla sterowników aktywnego podstawowego dysku?

-----
Użyj profilów sprzętowych:
http://support.microsoft.com/kb/308577/pl
ZTCP sprowadza się to do kopii gałęzi rejestru i istniało już w NT4.0

  • Re: [WINNT] Jak najszybciej przywracac system xp ?, 666 <=