Re: [WINNT] wydruk w duplexie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wydruk w duplexie
From: "Wojtek" <wojtek223323@wp.pl>
Date: Thu, 27 Feb 2014 17:50:51 +0100
Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lenm2a$3e1$1@news.supermedia.pl...

Drukarka nie odwraca, czy edytor (np. Word lub Acrobat)?
W drukarkach to jest zwykle wybór, czy mają odwracać wdłuż dłuższego, czy wzdłuż krótszego boku kartki. Ale marginesami najczęściej steruje edytor (drukarki też potrafią, ale to inna historia).

Drukarka nie odwraca. W Wordzie mogę sobie zrobić marginesy lustrzane i jest OK.
Ale w Adobe Readerze to już niema chyba jak.
Wydawało mi się, że jeżeli w opcjach sterownika jest ustawione, że ma odwracać wzdłuż dłuższego boku to margines też odwróci. Tym bardziej, że sugeruje to rysunek w sterowniku, tzn. że wydruki są spinane ze sobą dłuższą krawędzią a bez zmiany marginesu to jest lipa :(