[WINNT] Niebezpieczny Windows 8?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Niebezpieczny Windows 8?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 23 Feb 2014 22:01:08 +0100
Witam,

Reinstalowałem system od zera. Jakież było moje zaskoczenie gdy po zalogowaniu się na moje konto Microsoft (nie ma innej metody pobrania update do 8.1), odzyskałem wszelkie zapamiętane hasła - m.in. do banku. A to oznacza, że M$ na swoich serwerach przechowuje tego typu dane i to niezaszyfrowane (zapewne są to pliki tekstowe itp). Czy dobrze interpretuję, że pracownicy techniczni Microsoft lub współpracujący z nimi szpiedzy z USA zyskali dostęp do mojego konta z chwilą gdy wyraziłem chęć lokalnego zapamiętania hasła?

--
Pozdrawiam
Marek