[WINNT] Widndows 8.1 + IE11 problem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Widndows 8.1 + IE11 problem
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sat, 22 Feb 2014 10:44:56 +0100
Witam,

Właśnie rozpadł mi się Windows 8 - musiałem go reinstalować. Na ekranie startowym miałem skrót do desktopowej wersji IE. W tej chwili nie potrafię tego odtworzyć. Nie wiem jak tego dokonałem. Czytam w Googlach o tym lecz kroki są podobne do tych, które kiedyś z powodzeniem zastosowałem a teraz to nie działa.

Mianowicie znajduję w program files / internet explorer / iexplore.exe. 2x klikam - otwiera się wersja desktopowa. Ucieszony tym faktem klikam prawym przyciskiem myszy + przypnij do ekranu startowego. Ikonka powstaje, ale kafelkowa jej wersja. Klikam na niej - IE otwiera się w wersji prowizorycznej, beta, albo jak kto woli - modern UI. Jak spowodować aby link działał?

--
Pozdrawiam
Marek

  • [WINNT] Widndows 8.1 + IE11 problem, Marek <=