Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Fri, 14 Feb 2014 21:31:49 +0100
Użytkownik Irokez napisał:
Kalendarz - o ja naiwny myślałem że wyskoczy kalendarz, ale nie okno
logowania do czegośtam mikroszrot
Poczta to samo. Wiadomości to samo.
Dobrze że outlook expresa nie używa tylko przez stronę internetową bo
bym się już kompletnie pociął.

poniewaz uzyszkodnik ma zintegrowane konto juz nie lokalne, ale online. Tak jak konto googlowe na srandroidzie.

Idzie sie pozbyc tego pierd...nego logowania przez konto email. Z trudem, bo wzrok trza miec sokoli - granatowy napis na granatowym tle, klikalny.

Gry - otwiera się okno... gry na Xbox i logowanie.. buhaha przecież to PC.
Przecież jak zacznę to spamware usuwać z ekranu to zostanie może ze 4
kafle ;)

Zainstaluj sobie Classic Menu, jak pozbedziesz sie powyzszego, to nawet do desktopu komp sie wlaczy a kafle sie nawet nie pokaza.

A teraz czekamy na Windows Dziewienc, ktore bedzie powrotem do UI z siedem ;D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg