Re: [WINNT] podmountowanie katralogu na wirtual boksie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] podmountowanie katralogu na wirtual boksie
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Wed, 26 Feb 2014 14:29:09 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 25 lutego 2014 23:20:12 UTC+1 użytkownik wozniak grzegorz
napisał:

> Masz w tym dosie sterownik do napędu optycznego ?
>
> Jak nie to:
>
> https://forums.virtualbox.org/viewtopic.php?f=1&t=20513
>
> A z katalogu z instalką win98 zrobić iso i zamontować w napędzie
>
> Virtual Box.

tylko jak ja wrzuce to mscdx do tego dosa? zreszta nie ma tego - musialbym
chyba zrobic obraz dydkietki
- tez nie wiem jak

wczesniej sciagnalem sobie obraz freedosa - jest w necie na oficjalnej strone,
zainstalowal sie uruchomilem to i z tego wszedlem na plyte z win98
do katalogu i odpalilem setup ale instalator win98 napisal, do instalacji
wymagany komp z minimum 16MB ram (mimo ze w maszynie wirtualnej bylo ustawione
na 64MB chyba ten freedos nie widz tego ramu i instalka win98 wtedy tez nie)