[WINNT] eksplorato windows 7 i zielony pasek postępu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] eksplorato windows 7 i zielony pasek postępu
From: Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl>
Date: Tue, 25 Feb 2014 15:28:51 +0100
Dzień dobry,

Czy wiecie od czego zależy prędkość działania eksploratora Windows? Mam na myśli np. kliknięcie prawym klawiszem myszy na pliku aż do otwarcia popup menu. U mnie potrafi to trwać nawet kilkanaście sekund. W tym czasie w "pasku adresu" okna eksploratora widać zielony progress bar. Z czym jest on związany? OS zastanawia się jak dopasować menu kontekstowe? Również naciśnięcie przycisku "Nowy folder" trwa wieki. Okno szarzeje (brak odpopwiedzi itd). Oczywiście gdy tworzę katalog w wierszu poleceń odbywa się to błyskawicznie.
--
pozdrawiam
Piotr