Re: [WINNT] Ratowanie zapisu na pendrive - proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ratowanie zapisu na pendrive - proszę o pomoc
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 23 Feb 2014 09:41:55 +0100
Dnia Sun, 23 Feb 2014 07:33:30 +0100, Karol napisał(a):

> Ale jak manipulować kopią, która będzie plikiem 32 GB?
> Programy ratujące proszą o podanie litery napędu..
> Trzeba by chyba taką kopię "rozpakowac" na jakąś oddzielną,
> specjalnie utworzoną na dysku partycję wielkości 32 GB.
> Z tym będzie kłopot. Innego pendrive'a tej wielkości także nie mam.
>
> Czy istnieje jakiś inny sposób ratowania plików z takiej kopii,
> to znaczy bezpośrednio z pliku 32 GB?
> Plik tej wielkości na dysku zmieszczę, ale obawiam się robienia
> nowej partycji na dużym, działającym dysku twardym.

Nie próbowałem robić tym narzędziem obrazu pendrive'a, ale spróbuj - może
sobie poradzi: http://hddguru.com/software/HDD-Raw-Copy-Tool/

Utworzony obraz (w postaci nieskompresowanej - tzw. Raw Image) możesz
podmontować pod kolejną literą dysku programem
http://www.osforensics.com/tools/mount-disk-images.html

[ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy.             ]
[                                                    (Ralph Waldo Emerson) ]