In news:le6s2u$arh$1@speranza.aioe.org,
*jurski* <jurski@poczta.onet.pl> typed:
W pierwszej kolejności wykonaj resetowanie przeglądarki może to w łatwy
sposób rozwiąże sprawę:
http://support.microsoft.com/kb/923737/pl
Robiłem i nic.
Kliknij w Start, w polu rozpocznij wyszukiwanie wpisz: *cmd*
Gdy program cmd pojawi się na liście kliknij na nim *PPM* - prawym
przyciskiem myszy i wybierz opcję *uruchom jako administrator*
W wierszu poleceń wpisz:
*sfc* /*scannow* i klepnij w Enter.
Jeśli narzędzi napotka na niespójności to spróbuje je automatycznie
naprawić.
Ps. Załóż nowe konto (testowe) i zbacz jak się zachowuje IE na nowym ...?
--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinski-10686
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
|