[WINNT] tplink 721N CD - inny temat

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] tplink 721N CD - inny temat
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 18 Feb 2014 18:49:30 +0100

Witam,
uruchomiłem tego tplink'a. Jednak występuje problem z budową sieci.
Jest coś takiego jak na schemacie:

http://artiun.cba.pl/tmp/tplink.pdf

Z tym, że w przypadku:

_1_ jest tak, że klient GT Subject widzi serwer, ale jest problem z widocznością internetu przez serwer (pobieranie adresu sieciowego), zero pingów na np. google, czy też bezpośrednio na adres google. Po wyłączeniu karty sieciowej LAN na serwerze internet jest. Adresy IP w przypadku serwera i klienta na kartach LAN ustawiane są statycznie (na sztywno). Na tplink 721N poprzez DHCP.

_2_ wszystko działa ok, zarówno połączenie klient-serer jak i internet. Ustawienia kart poprzez DHCP.

_3_ pingi chodzą wzajemnie między kompami, internet jest na obu, ale klient GT Subject nie widzi serwera (i tego nie rozumiem), bo łatwiej mi to spiąć kablami, zwłaszcza, że kompy stoją prawie obok siebie. I można wyeliminować dodatkowe WiFi. Ustawienia kart poprzez DHCP.

Może ktoś podpowiedzieć dlaczego w przypadku 3 występuje ten problem? Zwłaszcza, że przypadek 2 nie powinien się różnić pod względem połączeń IP z przypadkiem 2.

--
Artur
0 weeks 4 days 9 hours 7 minutes 49 seconds and 452 milliseconds.

  • [WINNT] tplink 721N CD - inny temat, artiun <=