[WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win8 chyba cośtam i explorer - strona startowa - help !!
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 14 Feb 2014 20:47:26 +0100
Witam

Niech ktoś mi powie jak w tym ścierwie ustawić stronę startową na inną niż bing? Sąsiadka przyniosła asusa z ekranem dotykowym (na szczęście) ale za chiny ludowe nie mogę się w tym chorym systemie połapać. Jakoś udało się znaleźć połączenia WiFI, nie mam pojęcia jak teraz usunąć hasło do mojego łącza.

Ale mniejsza z tym. Totalną katastrofą jest to że ledwo mając opanowany Windows XP nieświadomie kupiła (starsza osoba) nowy sprzęt z totalnie alogicznym, nieintuicyjnym, niedorobionym, kretyńskim systemem. Nie mam pojęcia jak sobie da rady jak ja ledwo to ścierwo jestem w stanie ogarnąć (sprzęt Asus X202E, jak poczytałem jakie to awaryjne to już się boję).

Mniejsza z tym.

Będzie chciała uruchomić przeglądarkę internetową aby zapłacić rachunki. Klikam na ten kretyński kafel i otwiera mi się Bing. Tylko bing, żadnych menu itp. Jak w tym ścierwie ustawić stronę startową? jak zrobić aby był choć trochę podobny do IE6,7,8,9? W pomocy http://windows.microsoft.com/pl-pl/internet-explorer/change-home-page#ie=ie-11 pisze w punkcie 4 "Naciśnij lub kliknij pozycję Opcje," ale taka nie istnieje !! Po pacnięciu ręką po ekranie w prawo, wybieram ustrawienia, wyświetla się teraz niebieskie z prawej strony "Ustawienia, Internet Explorer" i mam tylko opcje internetowe, informacje, pomoc i uprawnienia. No i na dole ikonki. W ustawieniach jest tylko usuwanie historii przeglądania, powiększanie i strona kodowa tekstu. Nawet okno do wpisania adresu url pojawia się na chwilę a potem gdzieś znika, co za gniot, żeby to zamknąć to tylko klawisz z tymi 4 kafelkami, albo zasilaniem.. o żesz...

niech to gówno szlak trafi...
jak mam jej zrobić pasek górny, dolny lewy jakikolwiek ze skrótami do tego banku aby mogła to jakoś obsłużyć? jak wpisać aby się onet odpalał, przecież nie będzie szukać i stukać za każdym razem adresu banku?
siedzę i siedzę i już mnie...

Pozdrawiam.

PS. jakiejkolwiek pomocy proszę aby ten wymysł diabła mógł dla niej ustawić i dało się jeszcze nauczyć po kolei co gdzie.