[WINNT] Płyta/Pendrive Windows 8 z różnymi wersjami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Płyta/Pendrive Windows 8 z różnymi wersjami
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Fri, 7 Feb 2014 12:42:40 -0800 (PST)
Witam

przy windows 7 miałem możliwość przygotowania sobie płyty która pozwalałaby na
zainstalowanie dowolnej wersji windowsa

polegało to na usunięciu  \sources\ei.cfg z oryginalnej płyty z dowolną edycją

czy w wnindows 8 istnieje taka sama możliwość bo nie widzę takiego pliku

mam oryginalną płytę Windows 8 pro do stacjonarki , ale na lapku miałem
preinstalowany system Win 8 chciałbym go sobie przeinstalować bez syfów
dołączonych od producenta

  • [WINNT] Płyta/Pendrive Windows 8 z różnymi wersjami, MarkPunk <=