Re: [WINNT] Pytanie odnośnie SP3 dla XP Pro

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pytanie odnośnie SP3 dla XP Pro
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 4 Feb 2014 22:25:05 +0100
Dnia Tue, 04 Feb 2014 15:15:13 +0100, artiun napisał(a):

> Jeśli ściąga to WSUS, to chcesz weryfikować to co on sklei (pliki w iso?).
> Jeśli klei Ci to na Twoim kompie to po co weryfikacja? Uściślę, w tym
> wypadku weryfikacja obrazu nie ma sensu, miała by sens w odniesieniu do tych
> wspomnianych przez Ciebie plików. Może jednak czegoś nie wiem, chętnie
> zobaczę.

WSUS ściąga pliki z serwerów Microsoftu, robi z nich (po zaznaczeniu takowej
opcji) obraz ISO i do owego obrazu ISO robi również sumę kontrolną. Po co?
Ano po to, żebyś miał możliwość sprawdzenia, czy plik nie jest „trafiony” po
jego skopiowaniu na inny komputer na ten przykład.

[ W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.   ]
[                                                           (Johnny Bravo) ]