Re: [WINNT] Wirtualizacja win 8 na maszynie bez wsparcia wirtualizacji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirtualizacja win 8 na maszynie bez wsparcia wirtualizacji
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 01 Feb 2014 00:59:28 +0100
W dniu 2014-01-31 19:03, z pisze:
Po kilku nieudanych próbach wirtualizacji win8 różnymi programami
dowiedziałem się że mój komp nie posiada wsparcia wirtualizacji.
I lipa. Czy na pewno się nie da czy jest jakaś szansa?

"Pamiętaj, że w zależności od konfiguracji sprzętowej, na urządzeniach bez
obsługi wirtualizacji instalacja wirtualnego Windows 8 często zawodzi."
Cytujesz, podaj źródło.

Testowałem sobie xp, linuxy, win7. Chciałbym też win8 :-)
To poszło? Na CZYM?
Daj coś!, oprócz biosu!!!!

Artur
3 weeks 2 days 16 hours 49 minutes 55 seconds and 766 milliseconds.
"pl.comp.os.ms-windows.winnt"